Eikä laskusta tietoakaan! Kiva olisi jos tilanne jatkuisi tällaisena ja niin edelleen. Olen tässä tekstannut ihastukseni kanssa koko illan. Ja tekstataan tälläkin hetkellä. En halua tietää minkälaiset puhelinlaskut mulla on... Mutta sanon puolustuksena raivoavalle mutsille että en voi soitellakaan, koska puhelimeni on hajalla. En muista olenko aukonut siitä jo, mutta en joka tapauksessa ala siitä nytkään aukomaan. Mulla menee liian hyvin. Mä harvoin leijailen tällä tavalla pilvissä, mutta nyt on pakko! Ei voi muuta. Kuuntelen just kaikkea hemmetin söpöilybiisejä ja kirjottelen tätä. Kunhan lorvin näin perjantaina. Koska ensi viikonloppu ei tule olemaan läheskään näin kesy. Voin sanoa sen verran että minä + ihastukseni + pari muuta tyyppiä + alkoholi = kaaos. Mutta ei mulla ole mitään kaaosta vastaan! Ei todellakaan! Muutenhan en olisi viime viikonloppunakaan nauttinut olostani. Nimittäin silloin OLI kaaos. No, ihastukseni ei sitten mitenkään päässyt tulemaan paikalle mutta hommasin hänelle ja hänen kaverilleen jokatapauksessa juomia ja tämä aiheutti hämyjä puheluita ja tekstareita molemmin puolin! Ja sinä viikonloppuna tapahtui muutakin. Olimme vitun päissämme ja minä tietysti retkahdin tupakkaan. Eikä siinä vielä kaikki! Saimme vitun tyhmän idean ja aloimme polttaa sisällä. Luojan tai minkä vaan lykky ettei aamulla haissut! Sillä se olisi ollut tuomion päivä ja luottamus isovanhempiimme olisi mennyt täysin vaikka kuinka pitkäksi aikaa, eikä vastaavanlainen mahdollisuus olla keskenään jossain yötä olisi koskaan enää toistunut. Tai niin oletan. Mutta nyt on hankalaa kirjoittaa olen liian onnellinen! Elämä jatkaa nousuhumalan tavoin etenemistään parempaan suuntaan. Tämä on parempaa kuin humala ja tästä ei tule krapulaa!

Rakkaudella: Coma White