Kaikki on ihan hyvin. Ihan hienosti oikeastaan. Mutta nyt tuntuu, että on tapahtunut niin paljon kaikkea ja nyt oon vähän sekaisin, jos tiedätte mitä tarkoitan. On ollut niin paljon muuta ajateltavaa, että esim. kouluun keksittyminen on jäänyt aika vähälle. Toisin sanottuna koulumenestys alkaa mennä uhkaavasti alamäkeen. Lisäksi minun pitäisi todellakin perin juurin selvittää tilanne parhaan ystäväni kanssa, joka on hieman enemmänkin kuin sekava. Se on todellakin sikinsokin. Lisäksi en nuku öisin vaan valvon tehden milloin mitäkin. Alkaa olla hiukan sekopäinen fiilis ja mun pitäisi saada hieman parannuksia aikaan. Pitäisi alkaa petraamaan hieman tuossa koulunkäynnissä, sillä se ei OIKEASTI ole niin iso vaiva mitä tuntuisi aina joskus lukea kokeisiin ja tehdä läksyt kun niitä ei kuitenkaan mitenkään jumalattoman helvetisti ole. Sitten pitäisi alkaa vähän aikaistamaan nukkumaanmenoaikaa, sillä ei ole kiva olla aina ihan tuhannen väsynyt joka päivä ja viikonloppuisin nukun sitten kolmeen asti. Ja pitäisi selvittää se tilanne kaverini kanssa. No kuitenkin minusta tuntuu ettei tämä meidän tilanne ole enää niin epäselvä kuin vasta äsken. Koska hän on ollut sen jälkeen kun olimme ryyppäilemässä taas paljon avoimempi ja mukavampi minulle. Mutta edelleen hän näyttää roikkuvan siskoni perseessä kiinni. Suunnilleen ainoa asia, missä tuntuu olevan selvät sävelet, on minun ja ihastukseni tilanne. Mitään varsinaista edistysaskelta ei ole otettu, mutta perusflirtti on enemmän kuin selkeästi lisääntynyt. Mua ärsyttääkin oikein olan takaa kun jotkut ystäväni joille olen kertonut ihastuksestani, ovat kokoajan ihmettelemässä, miksi me etenemme niin hitaasti. Mutta siis oikeasti, menemme kokoajan eteenpäin ja sitäpaitsi, mikä kiire tässä on anyway? Ja pyydän huomauttaa että vasta parisen viikkoa sitten nukuin hänen kainalossaan yön. Että ei se minusta kauhean hidasta etenemistä ole, vai? Mutta kai sen tietää etteivät kaikki ymmärrä. Suunnilleen kaksi ystävistäni ovat jatkuvasti iloisia puolestani, eivätkä kokoajan ole puuttumassa asioihini. Rasittavaa. Mutta se siitä. Voisin lopetella tätä kirjoitusta tältä erää. Mutta ensin hei! Laitoin kuiturastat päähän. Hihhih. Mutta nyt, morjens!

Love U -Come White