Enpä muistakaan milloin olen viimeksi kirjoittanut. Jonkin aikaa siitä jokatapauksessa on. Ja nyt on tosi kyseessä. Okei, en jaksa tehdä enää kovin isoa numeroa oikein mistään, mutta anyway on yksi asia joka kaihertaa aika pahasti. No minä ja ihastukseni, ei meidän välimme missään vaiheessa ole voineet mitään kolausta kärsiä, mutta jostain syystä nyt olemme OIKEASTI etääntyneet. Jos ottaa huomioon kuinka läheisiä olemme olleet, eikä siitä ole kauaakaan. Ihan tässä joululomalla siis VIIME KUUSSA me olimme vielä diggailemassa Hanoita siinä Teatrian ulkoopuolella ja kaikki oli ok ja tekstasimme ja niin. Tämän takia ei ole mahdollista, että kaikki tämä johtuisi niistä pikkujouluista ja että hän sen takia olisi vähän... "ujona" tai jotain. Nimittäin tämä tapahtui vasta kauan niiden bileiden jälkeen! Niin mitäköhän tässä on sitten tapahtunut? Ei oikeesti oo totta. Ollaan me siis ihan normisti juteltu ei mitään niinku no problem ja näin, mutta esim. tänään se sanoi mulle vaan kolme sanaa: "Mitä meillä on?" Ja kun ottaa huomioon mitä ne kolme sanaa olisivat voineet olla... Ja kun ottaa huomioon, että olimme vielä ennen niinkuin paita ja perse. Siis se on niin totta että en osaa arvostaa mitään, muuta kuin vasta sitten kun se otetaan minulta pois. Vittu en halua edes lukea mitään nuita mun entisiä merkintöjä, koska en halua lukea kuinka hyvin asiat ovat joskus olleet. Tulee vain paha mieli. Mutta pitää oikeasti nyt antaa ajan kulua ja katsoa miten käy, vaikka se vituttaakin mua, koska mä vihaan kun kaikki menee päin helvettiä. Mutta jos asia pystyi kääntymään näin yhtäkkiä tähän suuntaan, niin kai se pystyy ihan yhtä yhtäkkiä kääntymään toiseenkin suuntaan?

Help me!

Love ya: Coma White