Tänään oli bänditreenit ja perhana että me soitettiin hyvin! Meni kaikki ihan putkeen. Sitten tultiin kotiin ja siskon kanssa saatiin joku jumalaton sota aikaseksi. Hohhoijaa. Verta ja suolenpätkiä. Kaikesta me onnistutaankin värkkäämään tajuton matsi. Nonni samperi tänään oli kyl aika jeesjees. Ei edes tee mieli tupakkaa juuri yhtään. Koulupäiväkin oli suhteellisen rento kun ensimmäinen tunti oli peruttu, kaks tuntia meni johonkin ihme liikennekasvatus tuntiin, yks tunti meni rokotukseen ja kaks viimistä tuntia oli peruttu. Matikantunnillakin värkättiin jotain kyselyitä. Ja jee huomenna perjantai ja sitten alkaakin syysloma. Ja löysin tölkin! Pullopanttia, jee!! Ja ainiin olin kaupungilla ihastukseni kanssa. Vitun jees! Kaikki mee vain niin hyvin! Ja ainiin! Rotuaarilla oli tänään hirvee show. Kaikki puolueet ihan paineissa yrittää saada kaikki ihmiset äänestämään niitä ja joka vitun puolueella oli oma mesta jossa ne jako ilmasta kahvii ja pullaa ou jees. Saatinpahan ainakin aivan vitun paljo ilmasta kahvia. Vitsit kun on hyvä fiilis. Joo elkää ihmetelkö. Se muija joka laitto mulle sen rokotuksen oli muuten ihan vitun kusipää. Se selitti jotain ihan outoa jostain nukkumisesta, syyslomasta ja aamu-unisuudesta. Olin silleen mitä helvettiä. Ja sitten se alko kyseleen että tykkäänkö mä lukea ja jotai selitti ja kyseli kaikkea. Lopulta se totes mulle että mä luen ihan "roskakirjoja" mutta että niistäkin sitten oppii kun näkee sitten että minkälaisia ne huonot kirjat on. Olin sillee mitä HELVETTIÄ. Ok miks kaikkia vittumaisimmat hyypiöt sattuu aina mun kohalle. Niin ja sitten se poliisi joka piti sen liikennekasvatustunnin oli ihan vitun natsi ja silläkin oli jotain mua vastaan. Tai sitten mä oon vaan vainoharhainen yhyykaikkivihaamuaangst-teini. Pää räjähtää. Mutta kaikki menee anyway nyt hyvin kuka tosissaan jaksaa ajatella mitää tollasia pellejä. Btw yritin eilen ladata yhen vitun huipun pinball-pelin netistä mut se meni vituiksi. Paska. Mutta latasinki sitte yhen toisen JEE! Noni keskityn nyt olemaan iloinen, kuuntelemaan home sweet homea, kenties luen jotain oikein ihanaa söpöä ja tälleen. Ja unelmoin ja unelmoin. Oikeesti tänään tuli niin sellanen fiilis kun katselin ihastustani joka soitteli kitaraa, että helvetti mä haluan ton. Haluan niin paljon olla vaan sen. En ole tainnut olla koskaan näin ihastunut ja what a miracle! Se on muhun ihastunut? Voiko mennä näin hyvin? Ihan totta! Life smiles and so do I!

- With love: Coma White