Niinhän se tekee. Syysloma loppuu eikä oo enää paljoa aikaa tehdä mitään. Enkä ole oikein tehnytkään mitään, mutta haittaako nyt tuo? Olenpahan saanut ottaa rennosti ja keräillä voimia ilman stressiä ja ilman huolia. Vaíkka tänään kyllä voisikin tosiaan tehdä jotain muuta kuin istuskella kotona. Mietin tässä yhtä juttua vain... Pitäisikö minun kasvattaa irokeesi pois? Olen miettinyt sitä tässä nyt jonkin aikaa hiljaa mielessäni ja nyt tuon sen esille. Niin pitäisikö? On ollut tässä vähän aikaa ikävä entistä lettiä ja niin. Hmm... Ennen kun leikkautin itselleni keesin niin minulla oli tapana aina tupeerata hiuksiani ylöspäin. Niin nythän olisi oikein oivaa kun hiukseni ovat jo valmiiksi kerrostetut kunhan tästä kasvavat. Tällä hetkellä olen sitä mieltä että kasvatan. Koska jos keesiä tulee ikävä niin helppohan se on leikata takaisin. Mä nyt vain olen sellainen että en kauaa jaksa jotain yhtä tiettyä hiustyyliä. Sellainen mä olen. Ja niin tosiaan. Tänään alkaa hyvin totinen yritys lopettaa tupakointi. Ja nyt yritän oikeesti ja tosissaani. Ei tästä tuu mitään tän on pakko loppua. Ja jos hemmetti vieköön poltan vielä niin voi jumalauta mikä luuseri mä silloin olen. Todellinen säälittävä nikotiiniriippuvainen luuseri! Noniin. Eli se loppuu sitten tänään. Eilen poltin viimeiset natsani. Seisoin parvekkeella ja nojailin kaiteeseen. Imaisin tupakasta, vedin henkeen, ajattelin mustuvia keuhkojani ja puhalsin savut ulos. Imaisin tupakasta uudelleen, vedin henkeen ajattelin keuhkosyöpää ja puhalsin savut ulos. Ja tuolla tavalla jatkoin. Sitten kun olin vähän aikaa polttanut katsoin röökiä ja totesin, että seuraavista tulee viimeiset savut. Imaisin tupakasta, vedin henkeen, puhalsin ulos, tumppasin sen ja laitoin tuhkakuppiin. Sitten ajattelin: Hyi saatana mitä paskaa! Tuo tappaa mut jos mä jatkan. Joten kaikki te kullannuput jotka aloittelette tupakointia. Älkää aloittako ihan totta! Ymmärrän teidän kokeilunhalunne, sillä olen itse ihan samanlainen. Mutta tupakka, sen polttamista ei kannata aloittaa. Te tiedätte mitä se teille tekee. Ja katsokaa nyt minuakin kokoajan vain puhun siitä koska lopettaessa tupakka vain on kokoajan mielessä. Ottakaa opiksenne minusta, ette te halua jäädä riippuvaiseksi. Come on! Te tiedätte että kuinka paljon siinä palaa rahaakin! Elämä on vielä edessä, mitä järkeä se on heittää menemään? Ajatelkaa...

With love: Coma White