Uhkasi tästäkin viikolopusta tulla tajuttoman tylsä, mutta ei tullutkaan! Nimittäin kohta mulla on kaljaa ja kun mulla on kaljaa, se tarkoittaa että mulla on myös hauskaa. Olen pahoillani näistä jutuista, joiden perusteella minusta varmasti saa aika juopn kuvan, mutta saakait sitä lapsi raukka olla onnellinen kun joskus pääsee vähän irtautumaan tavallisen tylsästä arjesta. Vaikka juonkin kotona, se ei hidasta menoa tippaakaan, sillä mutsi lähti pikkujouluihin (siis ryyppäämään itsekin) ja se tarkoittaa sitä että meillä on kämppä tyhjänä! Lisäksi täällä on ihan parasta possea, eli siskoni, eräs ystäväni (sorry mulla ei ole tapana mainita nimiä) ja pikkuserkkuni, jonka kanssa olen tässä pikkuhiljaa etääntynyt, mutta nyt hän vaikutti tosi ihanalta ja hän tuki minua tupakoinnin lopetuksessa ja oli muutenkin aika ihana, sellainen kuin ennen. Ja mikäs sen mukavampaa? Ihastukseni soitti minulle eilen tuhannen päissään. Sainpahan ainakin nauraa yksinäisten iltojeni iloksi. Ja ainiin! Eilen alkoi rippikoulu, mikä on perseestä. Satunnaista jeesustelua heinäkuuhun asti. Kokoajan yritetään käännyttää. Ihanaa. Mutta ei se mitään, sillä ihastukseni on siellä myös. Joten, kaikki on nyt hienosti, hienosti, hienosti! Kunhan emme vain jäisi kiinni... No emme me jää. Toivottavasti. Kaikki menee niin hyvin, että ei tämä tästä voi enää mennä myttyyn!

Rakastan teitä! - Coma White