Jaksanko mä enää? Pitäiskö mun? Kaikki te vaan menette pois. Mutta siinähän menette. Hylätkää vaan... Kaikki hajoaa käsiin. Mä hajoan itsekin. Yritän korjata tilannetta mutta rikon kuvioni vain pahemmin. Johtuuko se musta, susta vai jostain ihan muusta? Kelaan kaikkia muistoja päässäni. Mihin ne menivät? Laitan stereot kovemmalle. Yritän hukuttaa ajatukseni siinä onnistumatta. Haluaisin vain mennä ulos ja kirkua. Huutaa koko maailmalle, potkia se paskaksi. Mutta istunkin täällä. Istun yksinäni. Puhelin ei soi, ei koskaan. En halua tietää mitä tämä lopulta tekee mulle. Mä en uskalla ajatellakaan. Mä olen yksin, oikeasti. Mun ei tarvisi olla, mutta mä olen. Ja kaikki on niin tyhjää... Juuri kuin sain koottua itseni, se tuli ja rikkoi mut uudelleen. Ja mä olen hauras, aina vain hauraampi...

 Katso kuinka mä katoan...

- Coma White