Mua raivostuttaa. Miten vitussa se voi tehdä noin?? Tän on pakko olla jotain todella, TODELLA huonoa pilaa. Ei vittu, nyt mä tarvitsen kaljan... Mulla nimittäin kiehuu jo hiukan ylitse. Mä ymmärrän, että sillä on kipeä ero takana. Mä ymmärrän, että se ei pysty etenemään nopeasti. Mä ymmärrän, että se ei pystykään siihen. Mä ymmärrän, että se tarvitsee aikaa olla yksin. Mutta mä en tosiaankaan ymmärrä, että kuukauden päästä sillä on jo toinen. Yhtäkkiä se pystyykin olemaan jonkun kanssa ja yhtäkkiä kaikki onkin vallan mainiosti! Voi että mua raivostuttaa!! Ei se, että sillä on toinen. Ei se, että olisin mustasukkainen. Vaan se, että mua vituttaa niin paljon kun mua on taas kustu silmään ja vittu tässä mä nyt olen ja tunnen itseni todella, todella typeräksi. Miksi se ei vain voinut sanoa suoraan, miten asiat on. Että sen mielestä meidän juttu ei toimi, tai mikä se oikea syy nyt olikaan, mä tuskin saan koskaan tietää sitä. Miksi? Se olisi loppupeleissä kuitenkin sattunut paljon vähemmän kuin se, että mä saan nyt myöhemmin tajuta että mulle on taas jauhettu täyttä hevonpaskaa. Haista vittu! Luuletko, että mä en vittu tajua?? Saatana että mua ottaa päähän. Mulle olis ihan sama vaikka se olis keränny vitun haaremin vaikka heti seuraavana päivänä, mutta vittu pitikö keksiä joku helvetin pumpulin pehmeä sepitys sen peitoksi, että se ei vaan halunnut olla mun kanssa, jostain syystä? Helvetin rasittavaa!

- Coma White